BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 7, 2009

Tragedi Bulan December

kehilangan sesuatu itu mungkin amat memedihkan,
tapi aku tetap steady, sbb aku tau.
mungkin benda ini akan terjadi juga.
selagi 1 masalah itu tak selasai sampai biler2 pon ianya takkan selesai

aku bahagia berada disampingmu,
disisimu aku seperti menjadi seseorg yg baru.
tak pernah aku memikir satu masalah pon
kalu ader masalah pon, aku takkan bercerita dengan dirimu
aku tak mahu bersusah hati kerna aku. aku hanya mahu engkau bahagia
walaupon aku tau diriku ini akan sakit

tapi sayang skali, hubungan kiter tidak berkekalan,
aku tak marah pon, aku hanya menharap kiter still lagi bole menjadi kawan
itu pon terpulang pada diri kamu, aku tak boleh menghalang keputusan kamu
aku pon bukan nyer malaikat atau dewa..
aku nih manusia yg punya batas terhadap semua tindakan yg dilakukan
aku cuma merasakan apa yg aku lakukan ini, adalah yg terbaik utk diriku,

Apa yg ku pinta bukan nya banyak,
semua yg aku pinta itu adalah utk memastikan dirimu itu menjadi milik ku,
tanpa sebarang gangguan, tanpa ada sebarang halangan,
bersama mengecapi bahagia didunia sendiri.
akan tetapi keegoan diri seseorang itu melepasi batasan akal pemikiran seseorang itu.
aku terpaksa redha saja dengan apa sahaja yg kamu pinta, walaupon kamu tahu aku tidak suka,

kata2 mu yg terakhir yg mengata diriku ini bosan,
memang..aku memang bosan..kamu tak suka melihat kami bergaduh,
tapi aper yg kamu buat, utk mengelakkan dari sumua ini terjadi???

kater2 mu semalam membuat kan aku berfikir kembali:

Mengapa ini terjadi?
Apa yg dirinya risaukan??
adakah diri org ketiga itu lebih penting dari diriku ini???
Pihak manakah dirinya memihak??
adakah dirinya itu sayang akan diriku ini??
adakah dirinya itu sedang mempermainkan perasaanku ini??
Diriku ini hanya utk suka2 dikala dirinya bosan???
dan akhir skali,

Adakah Dirinya Pernah sekali pon memikirkan tentang perasaan diriku ini dan apa yg aku pikirkan?

dengan semua persoalan yg diatas.
aku telah membuat keputusan utk ....................................................

0 comments: